Tuesday, April 19, 2011

Shop shopp shoppi shoppin shopping ~


Ohmydior , its 2 am now but i can't sleep ! 



   arrgh exam , matyy !! 2 paper left . Cepatkan lah masa stress oh grgr x( exam shuh shuhh



 walauapapun , i need teetoo A.S.A.P . Hilang laa stress saya kan kan :D


I NEED !!





all i need the most

Wednesday, April 13, 2011

The Tree Top Walk Sg Sedim , Kulim Kedah


Kenangan yang tak dapat dilupakan <3

Kem sg sedim bestt !!


Big Thanks to


Our Lecturer
En Bob, En Din , En Yusoff dan En Irwan


Facilitator Sg Sedim  
Abg Hafizan Apis , Rafis Mat , Che Mamat dan Anip





Wednesday, March 16, 2011

For the 2nd time :( KENAPA ?

Kenapa benda yang same akan berlaku ? Over and over again. Disebabkan oleh diri aku sendiri atau orang lain yang tak memahami ?? Seriously.

KAWAN !  :'( 

dah tak larat nak menghadapi masalah yang sama setiap hari , sangat sakit dan sangat sedih . Mungkin mereka berkata "aku ini seorang yang jahat , seorang yang tidak layak bergelar KAWAN dan seorang yang tidak mempunyai hati " , tapi ade mereka tahu perasaan sebenar dalam diri aku nie . Mereka hanya tahu menilai berbanding mengetahui perkara yang sebenar. 

BAK mama kate "Kawan bergembira memang ramai , kawan menangis semua tiada"

mungkin mereka betul , aku nie seorang yang tidak boleh berkawan. :( 

For those who i have hurt , I'M VERY-2 SORRY :( .
For those that use to be my GOOD friends sejak saye jejakkan kaki diPSIS , walaupun rase benci  dekat korang , tapi perasaan rindu sangat mendalam . and i'm sorry . Good luckk for final exam and for ur LI . I will pray for u guys , seriously i happy to see u guys happy. 

J'ai besoin d'une nouvelle vie ! 

I need to be a new me , new life , new book and new color in my life . :( 







Sunday, February 20, 2011

Grgrgr , blah blah blah x(

Seriuslyy saya penat ! Penat menjage perasaan / hati orang lainn grgrgr !!

Start form today , i'm not part of your life okie !!!

1. There so many reasons.
2. There so many excuses.
3. There so many complicated thing.
4. Hypocrite.
5. Backstabber.
6. Etc etc etc.

 I'm not even perfect , i'm just a human being that has a heart and feeling. Please respect that! 

p/s : You can talkk about everthing behind my backk, only GOD knows the bestt. 








Thursday, February 10, 2011

Suke suki

Sigh* selesai sudah giliran Operation Restaurant my group :)

Very satisfy even though ade yang agak meyakitkan hati tapi thanks to all my class mate laa. And to all the customer veryy-2 sorryy sebab keadaan yang panas (air-cond rosakk maa) tak boleh nak buat ape-2 kekeke. Skali skala wink-2 ;) And tak dilupekan RPI aka Rakan Pusat Islam kerana membenarkan kami meminjam kipas, sanggup tau! Boleh. Sangat-2 berterima kasih, :)

                             DAN


Thanks to my daddy && mummy because buy me a new phone. MY FAV PHONE! :) Like-2 like. <3

Love youu mummy && daddyy :) Shaye akan menjagenye dengan baikk.

Thursday, February 3, 2011

Outing with my SAYANG,

Today damn tired-2 tired! But it's worth it :D

Perjumpaan bersame-2 kawan lameku, sangat rindu oke!

    Walaupun tak cukup sebab yang lain tade tp sangat berbaloi-2 :P Hehehe

Thanks to my girls. Nurul , Eyka , Zie && Intan :) Love youu all so much.
And to Qeera && Atie & Aien & Mylia, rindu korg tp tade rezeki nak jumpe tadi :( Nanti mesti jumpe oke sygg. 

So this is for our memories together 3/2/2011 :)



Wednesday, February 2, 2011

Khurafat. Grgrgr*

Watching KHURAFAT with mummy. 
  
   Scaryy weyh! I close my eyes all the time and my mum scream like crazzy. Like a scream queen show cast tuh. Kekeke :P


Mummy! U sleep with me tonight aite.  However, the story was oussumm! Seriously, congratz Syamsul Yusoff for the great film. :D