Thursday, January 20, 2011

New Year and Cinta Baru :)

Sudah lame telah ku tinggalkan blogspot. Kekeke hm sangat-2 busyy weyh :D 

Nways, plan ape iye today? Sah-2 dduk rumah je keke smalam dah hangout. Meet my sygg, Zakira Zarawi pegi jj then pegi wangsa walk. After that hangout with mymama pegi SOGO , bershopping sakan doe! :)) Kekekeke penat penat grgrgrgr.  Tapi petang nie, i'm going back to my hometown meet my ATUK TERSAYANG, rindu sangat-2! Dan makcik-2 ku. Nanntikan kepulanganku hehehe.  Hee another things, my boyfie dah start bussy with his job, hm i been miss hym so badly. Seriusly. :( Good luck sygg, and take care. Lovee youu <3


P/s: They might say that I'm crazy, they might thinks that's its too early, but they can't tell me that I'm in love with you? Its only between me    and youu my dear. I only love youu and youu <3 Love youu so much syg.  

My only Aliff Rusydi ! <3 Mwah-2 mwah.

No comments:

Post a Comment